Wymagający catering dla firm

Catering staje się coraz popularniejszy w zapracowanym społeczeństwie, a podnosi się również udział w rynku cateringu dla firm. Na taką formę zapewnienia pracownikom gotowych posiłków decyduje się coraz więcej pracodawców, zauważając, że wsparcie wynagrodzenia dodatkową zachętą motywacyjną i w tym wypadku podnosi efektywność pracy oraz spaja firmowy personel. Potrawy gotowe a przy tym smaczne przydają się również na różnych uroczystościach i spotkaniach formowych i podnosi rangę przedsiębiorstwa zarówno w oczach samych jego pracowników, jak i ewentualnych gości lub kontrahentów. Jak wybierać dobry catering dla firm?

Jaki powinien być dobry catering pracowniczy?

Catering dla pracowników powinien przede wszystkim uwzględniać fakt, że różni ludzie preferują w swoich dietach różnego rodzaju pożywienie. Dobry catering nie może być więc oparty o jeden zestaw dań dla całej ekipy, ale oferować wiele wariantów w menu. Menu w cateringu dla pracowników musi uwzględniać indywidualne preferencje, np. takie jak dieta wegańska lub wegetariańska, dieta bezglutenowa, czy pozbawiona produktów z zawartością laktozy.

Oczywiście produkty, z których posiłki będą przygotowywane, muszą być wysokiej jakości, a cały zestaw dania, czy dań powinien zawierać wszystkie niezbędne i wartościowe składniki żywieniowe. Catering pracowniczy musi dostarczyć energii dla wydajnego wykonywania pracy, a więc zawierać wysokoenergetyczne białko, a także pełne zestawy witamin, mikro i makroelementów. Ponadto taka dieta pudełkowa musi zachęcać do spożycia swoich dań, a więc nie mogą one przypominać wyglądem rozmemłanej papki, lecz po prostu wyglądać apetycznie. Smak oraz zapach również jest ważny, a oprócz tego do zestawu dań powinny być dodatkowo dodane podstawowe przyprawy.

Catering dla firm – posiłki na specjalne okazje

Catering firmowy wysokiej jakości to także zagwarantowanie posiłków na specjalne okazje. Oferta odpowiedniego wyżywienia na spotkania biznesowe, czy konferencje, w których uczestniczy nie tylko personel przedsiębiorstwa, ale również kontrahenci, powinna ukazać dobrobyt firmy oraz jej dbałość o swoich partnerów handlowych.